فروشگاه آریا مذیکال با توجه به رسالت حرفه ای خود همواره نسبت به جلب رضایت شما عزیزان قدم برداشته است . با تمام ملاحظاتی که ما در پروسه تهیه محصولات از شرکت های معتبر مد نظر قرار میدهیم باز هم امکان خطا و عیب در کالا وجود دارد و یا مشتریان پس از خرید و دریافت کالا تغییر نظر داده و خواستار تعویض یا مرجوعی کالا را دارند .در همین راستا موارد زیر باید در فرآیند ارجاع کالا مورد توجه قرار گیرد

1- بات توجه به اینکه تمامی محصولات قبل از ارسال تست میگردد برای مرجوع کردن کالا بنا به دلایل نقص فنی حتما تا 24 ساعت پس از دریافت کالا  با فروشگاه تماس گرفته و دلایل خرابی ذکر شود که در صورت امکان با مشاوره تلفنی راهنمایی های لازم داده خواهد شد ولی اگر این اشکال برطرف نگردید  عودت کالا همراه کلیه اقلام جانبی و با بسته بندی سالم به صورت کامل به ادرس فروشگاه ارسال گردد که پس از هماهنگی مجدد کالا جایگزین یا نسبت به بازگرداندن هزینه اقدام میشود . لازم به ذکر است در موارد نقص فنی هزینه عودت و ارسال مجدد کالا بر عهده فروشگاه آریا مدیکال می باشد

2- اگر مشتریان پس از دریافت کالا و نبود اشکال در محصول دریافتی به دلایل مختلف از خرید خود منصرف شوند بایستی کالا به طور کاملا سالم و همراه کلیه اقلام جانبی پس از 24 ساعت از دریافت کالا نسبت به عودت محصول اقدام گردد . توجه شود اگر به دلیل انصراف از خرید تمایل به بازگشت محصول را دارید و کالا دارای پلمپ می باشد در صورت باز شدن پلمپ امکان عودت وجود ندارد و اگر پلمپ و بسته بندی سالم باشد هزینه عودت محصول بر عهده خریدار خواهد بود و ارسال بایستی با پست سفارشی انجام گیرد . وجه پرداختی نیز پس از دریافت کالا و اطمینان از سلامت محصول واریز خواهد شد