دسته‌بندی نشده

دلایل استفاده از تشک های برقی

تشک های برقی از طریق جریان برق و المنت هایی که در داخل خود دارند باعث ایجاد گرما در سراسر تشک شما می شوند، این تشک ها دارای واحد های کنترلی جهت تنظیم مقدار دما، خاموشی خودکار می باشد.

یک بستر راحت با گرمای یکنواخت و لذت بخش و ملایم در طول شب، که تا حد زیادی به کاهش فشارهای عصبی و استرس کمک زیادی می کند و درد و خستگی را کاهش و از بین می برد. یک تشک که به سرعت و به دلخواه گرم می شود. تشک برقی، خواص کیسه آب گرم را دارد. علاوه بر آن مزایای فوق العاده دیگری را نیز شامل می شود.

اولین موردی که هنگام خرید تشک باید به توجه کنید مسائل ایمنی است. این تشک ها باید با استاندارد های UL964 که مقررات ایمنی مرتبط با بهترین نوع تشک و پتوی برقی است مطابقت داشته باشد که این استاندارد در ایالت متحده آمریکا تنظیم شده است.

فواید تشک برقی

1-کاهش درد های عضلانی از جمله درد کمر، شانه، پاها، دست ها و نشیمنگاه

از حرارت تشک های برقی برای کاهش و تسکین دردهای عضلانی استفاده می شود، چراکه این تشک ها به صورت مستقیم با عضلات بدن در تماس مستقیم می باشند. عملکرد این تشک ها در رفع دردهای عضلانی به این صورت است که؛ گرمای ممتدی که تشک برقی ایجاد می کند برای ساعت های طولانی موجب افزایش جریان خون شده و در نتیجه باعث کاهش درد عضلانی، استراحت عضلات، رفع گرفتگی و فشار، افزایش آزادی حرکت و تمایل به ترمیم خواهد شد.

2-باعث انعطاف پذیری و راحتی در حرکت می شود

3-خستگی ناشی از فعالیت های روزانمه را کاهش می دهد

4-بهبود خواب شبانه

علاوه بر اینکه گرمای تولیدی توسط تشک برقی باعث بهبود دردها و خستگی ها می شود، باعث آرام شدن ماهیچه ها، کاهش تنش در عضلات و افزایش گردش خون در بدن می شود که این امر موجب احساس بهتر در زمان خواب خواهد شد. کاهش دمای محیط اطراف محل خواب و در مقابل، وجود گرمایی متعادل در رختخواب باعث خوابی بهتر و عمیق تر می شود. به این ترتیب بهتر است در هنگام استفاده از تشک برقی، سایر لوازم گرمایشی را خاموش کنید

5-کاهش بیماری

افزایش گردش خون در بدن شما

انرژی را بازیابی می کند

افزایش خلق و خوی شما

آرتروز و فیبرومیالژیا

همان طور که می دانیم، گرما با ایجاد انبساط در بافت ها و رگ ها موجب افزایش گردش خون در بدن می شود که همین امر سبب بهبود بافت های آسیب دیده و دارای مشکل کمک می کند. همچنین این تشک ها و گرمای حاصل از آن باعث شل نمودن عضلات و در نتیجه کاهش فشار بر کانال های عصبی شده و درد را به مقدار قابل توجه ای کم می کند. علاوه بر آن، گرمای تشک های برقی، خشکی مفاصل را که یکی از عوارض بیماری آرتروز به شمار می رود را کاهش داده و به این ترتیب استفاده از تشک های برقی برای کسانی که مبتلا به بیماری آرتروز هستند مناسب خواهد بود

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *